call

Ми прагнемо створювати лендмарки, якими пишатимуться наступні покоління

У новому випуску Forbes Георгій Бочорішвілі, співвласник і голова ради директорів будівельного холдингу ЗАРС, розповів про тенденції ринку нерухомості, Одесу та проєкти ЗАРС.

Зі статті ви дізнаєтесь:

– в чому полягає підхід ЗАРС, завдяки якому ось уже 25 років компанія створює унікальні проєкти;

– що відрізняє преміум-продукт від інших пропозицій і як зрозуміти, що перед вами проєкт преміум-класу;

– чому проєкти ЗАРС є трендсеттерами і які тренди наразі є актуальними.

«Девелопмент – сфера, в якій потрібно передбачити, що відповідатиме інтересам і цінностям клієнтів через багато років. Ми намагаємося бути прикладом і демонструвати, як можна створювати унікальні проєкти поза часом», – каже в інтерв’ю Георгій Бочорішвілі.

Повну версію читайте за посиланням: https://forbes.ua/ru/company/mi-pragnemo-stvoryuvati-lendmarki-yakimi-pishatimutsya-nastupni-pokolinnya-yak-zars-stvoryue-obraz-odesi-04102021-2501